Avatar billede lbos Nybegynder
26. oktober 2006 - 15:45 Der er 3 kommentarer

hjælp når jeg tager sikkerhedskopi i pc plus fryser program

Hej alle
jeg bruger det meget gamle pcplus på min bærbar når jeg laver et sikkerhedskopi går det derud af men så ber den til sidst om diskette 1 så fryser program og windows og det hele ellers kører programmet som det skal er der en der kan hjælpe
Avatar billede falster Ekspert
26. oktober 2006 - 16:35 #1
Det hjælper nok ikke meget, men du ved godt, at den skal have en diskette at sikkerhedskopiere på - ikke?

Er det, når du har indsat en diskette, at den fryser?
Avatar billede lbos Nybegynder
26. oktober 2006 - 17:19 #2
når jeg tager et sikkerhedskopi ber den om 2-3 disketter når den så er færdig ber den om diskette 1 for at færdigøre det så kommer der et lille blink og så fryser den både xp og pcplus kan kun tage stikket ud og genstarte
Avatar billede falster Ekspert
27. oktober 2006 - 08:43 #3
OK. Ind til for et par år siden kørte jeg med PCPlus på WinXp og tog bu på diskette uden problemer. Den behøvede aldrig mere end én (men det har nok noget med regnskabets størrelse at gøre). Så kan jeg desværre nok ikke bidrage med mere. Håber du får det løst.