Avatar billede ldplusse Nybegynder
24. oktober 2006 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydbøger

Nogen som kender til lydbøger (tekniske) med microsoft produkter.

Tænker på noget som jeg kan lytte til når jeg kører rundt i min firma bil, det bliver nemt til 2 timer om dagen.

Så hvis man kunne lytte sig til noget mere viden, i den tid, så ville det være fedt.

Noegn bud?
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. oktober 2006 - 22:37 #1
Jeg ved at SANS certificeringsuddannelser stort set alle har lydfiler tilknyttet. Du kan se alle SANS certificeringsuddannelser på www.giac.org (giac er SANS uddannelses og certificerings del)

Der er en windows certificering, men du skal vide at:

Det tekniske niveau er meget højt og detaljeringsgraden er stor. SANS certificeringer er nogle af de mest anseete der findes

Uddannelserne er relativt dyre, tilgengæld er materialet noget af det bedste der findes

GIAC web site er noget være rod og ikke til at finde ud af. Men du kan formentlig købe  materialet gennem PWC der er SANS certificerings center i scandinavien.
Avatar billede ldplusse Nybegynder
25. oktober 2006 - 09:28 #2
Det er ikke sådan noget jeg er ude efter, desværre.
Det skal bare være nogle lydbøger, ikke noget som kræver så meget som dette giac.
Avatar billede ldplusse Nybegynder
31. oktober 2006 - 18:56 #3
Lukker