Avatar billede taamas Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Noget at gi' sig til

Hejsa jeg sidder og læser en masse på nettet. Men det kan jo let blive kedeligt. Kunne godt tænke mig noget at give mit til.
Hvis jeg tænker 4-5 år tilbage lavede jeg jo ik andet end at spille kodyl prygl eller sidde på netstationen hehe ;)

Jeg har brug for noget ligende de nævnte.
Et langtvarigt spil af en art?
Findes sådan noget stadigt? Hvis så kunne jeg godt tænke mig nogle adresser :D

Vh
Taamas
Avatar billede apo Praktikant
24. oktober 2006 - 15:55 #1
Du kan også vælge at gå i den stik modsatte retning: nemlig ved selv at gå i gang med at lave et website, i stedet for at bruge din tid på andres :o)

Der er rigeligt med udfordring i at lave et website fra bunden af, og så er du beskæftiget et godt stykke tid endnu. Om ikke andet, så har du noget at give dig tid til gennem vinteren.
Avatar billede taamas Nybegynder
24. oktober 2006 - 18:52 #2
hehe tjaa.. Men det er jeg ik så god til. Der skal jo være flash og en masse på ;) hehe
Avatar billede apo Praktikant
24. oktober 2006 - 19:03 #3
Det man ikke er god til fra dag 1, bliver man som regel bedre til hvis man g'r forsøget.

Og, nej - der behøver ikke at være flash på et website (ofte kan flash ødelægge mere end det gavner).
Avatar billede apo Praktikant
24. oktober 2006 - 19:03 #4
g'r = gør
Avatar billede taamas Nybegynder
25. oktober 2006 - 17:35 #5
hehe det vil jeg lige tænke over :D
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
25. oktober 2006 - 20:10 #6
Hvis du har så meget tid, så skulle du tage at spille World of Warcraft, intet stjæler mere tide en WoW. :D
Avatar billede taamas Nybegynder
17. april 2007 - 17:35 #7
må hellere få det her lukket