Avatar billede lasserks Nybegynder
22. oktober 2006 - 16:42 Der er 1 løsning

Vinduet bliver sat ud i et øjeblik og så tilbage

Jeg undrer mig over hvad der sker med min pc.

Jeg har problemer med at køre spil i fuldskærm. Spillene hopper ud af fuldskærmen og minimeres på skrivebordet. Jeg skal herefter maksimere vinduet igen for at spille videre.

Men jeg kan også se at når jeg åbner vinduer, i f.eks. stifinder eller internet explorer, så bliver de vinduer jeg bruger regelmæssigt sat i baggrunden af et eller andet spøjst som ikke kommer op på skærmen.
Jeg registrerer det ved at den øverste blå bar hvor der står hvilket vindue der er åbent, eller i Internet Explorer hvilken side man er på, bliver grå i ca. 2 sekunder for så at blive blå igen.

Hvad kan årsagen være til dette? Jg tænker at det kan være det samme som forårsager problemer med spil i fuldskærm.
Avatar billede lasserks Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:31 #1
Ingen svar eller kommentarer
Jeg lukker