Avatar billede hejlskov Nybegynder
22. oktober 2006 - 11:58 Der er 5 kommentarer

laptop i farver

Jeg søger en producent af laptop computere, som udbyder FARVEDE bærbare...
Jeg har set computeren i et TV2 program engang, hvor studieværten havde computeren stående foran sig på et bord (dags dato eller lignende...).
Det er ikke Asus, Apple eller Sony/Vario! Jeg mener at man kunne få computeren i rød, sølv, hvid, sort, gul og én eller to farver mere - Er der nogen der kan hjælpe:0)
Avatar billede zzup Nybegynder
22. oktober 2006 - 12:13 #1
Den laptop de har på dagsdato er en ferarri bærbar..

men du inde på www.zeptoeksperten.dk kan du vælge hviklet print din bagskærm skal have..
Avatar billede coderdk Praktikant
22. oktober 2006 - 12:38 #2
Avatar billede hejlskov Nybegynder
22. oktober 2006 - 14:39 #3
Har lige været inde og tjekke...det er heller ikke nogen af de leverandører:0(....det har måske ikke været dags dato, jeg har set den i??
Avatar billede zzup Nybegynder
23. oktober 2006 - 18:38 #4
Jo, dags dato eller station2 har en rød bærbar.. :)
Avatar billede hejlskov Nybegynder
23. oktober 2006 - 19:28 #5
okay...jeg er bare 100% sikker på, at det ikke er en Zepto jeg søger:0( Den har samme detalje som en Mac, med et "lysende logo", når skærmen bruges.....der står bare et navn i stedet for et logo kan jeg huske!!