Avatar billede k_konradsen Nybegynder
20. oktober 2006 - 21:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde USB-tilsluttet hardware

Når jeg fx sætter mine eksterne harddiske, digi cam eller USB-key til computeren, så finder computeren dem, men inde i "Denne computer" kommer de ikke frem, så jeg kan ligge ting over på dem eller kopier fra dem.
Det har kunne lade sig gøre før, men nu virker det ikke længere, hvad skal jeg gøre for at få det til at virke igen?
På forhånd tak.

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2006 - 22:32 #1
Kan du se dem i :
Start/Programmer/Administration/Computeradministration ---Diskhåndtering

Kan du det så Højreklik og vælg Aktiver !!!
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:47 #2
Har du nogle aktive netværks drev så kan det være dem der overtager drev bogstaverne!!
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
21. oktober 2006 - 12:40 #3
ibtage: Hvis du ligger et svar får du point.
Det virker fint nu, takker.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2006 - 13:32 #4
Her er mit svar -

Må jeg lige spørge om det aktivering der skulle til ?
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
21. oktober 2006 - 20:38 #5
Jeg gik ind i Diskhåndtering som du sagde, men jeg kunne ikke højreklik. Jeg gjorde et eller andet derinde og så kom harddisken frem og nu virker det som det skal.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2006 - 00:49 #6
Du skal lige accepterer mit svar - ved at klikke på mit bavb og vælge accepter
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2006 - 00:51 #7
bavb=navn (b og n tasten sidder lige ved siden af hinanden - 'blindskrift')
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2006 - 17:05 #8
Tak for point