Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:07 Der er 1 kommentar

Problemer med ASPimage

Hej, vi har under udviklingen af et nyt site haft følgende problemer:

Når man går ind på kundens hjemmeside (www.lillehejmdal.dk) under galleriet  (http://www.lillehejmdal.dk/natteliv/galleri.asp?m=uge41)

Så vil billedet (Når man klikker på det) kommet frem i en popup.
Problemet er at billedet ikke loader før siden i baggrunden har genereret thumbnails færdig på selve siden med ASPimage.

Kan man "forhindre" dette?

Mvh. Michael
Avatar billede jonsey Nybegynder
19. oktober 2006 - 01:26 #1
led efter dokumentation, vedr. respons.buffer = true og response.flush, efter hver tumbernail load, således vil der startes, en nyt kald til ASPimage.

Cheers.