Avatar billede lajlev Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ang. alternativt mediacenter

Jeg er ved at undersøge hvordan jeg lettes forbinder stuens tv og forstærker med kælderens computer.
I denne forbindelse ville jeg høre om der var nogen der havde nogen erfarninger eller forslag til hvordan jeg får sat TVet(ikke fladskærm) og forstærkeren op så jeg kan se film, høre musik via tv'et? Der skal helst ikke indgå nogen former for kabelskift, men en eller anden form for switch der gør det muligt at når jeg forlader kælderen aktiveres det i stuen.

Jeg har forresten også et problem når jeg prøver at sætte min bærbar til fjernsynet at den kun viser i sort/hvid?

Glæder mig til at høre fra jer.
Avatar billede speedydk Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:34 #1
jeg har kun et svar til dit sidste spørgsmål, jeg vil antage at du skal buge det man kalder et color-fix kabel, som gerne skulle rette det til farver igen. Det kan anskaffes for mellem 50 og 100 kroner.
Avatar billede lajlev Nybegynder
28. november 2006 - 20:19 #2
smid et svar
Avatar billede lajlev Nybegynder
22. januar 2007 - 12:29 #3
lukker