Avatar billede rn11021 Nybegynder
16. oktober 2006 - 09:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny samarbejdspartner til vedligeholdelse af koncepter søges

Vi søger en ny samarbejdspartner til vedligeholdelse af nuværende projekter og udvikling af nye koncepter, da vores nuværende programmør har sagt vores kontrakt op pga. tidsmangel.

Vi søger en person som har flere års erfaring med programmering af internetløsninger. Personen skal være ansvarsbevidst, struktureret og kreativ. Personen har nok en lille iværksætter gemt i sig, hvilket nok udtrykker sig i et kæmpe drive.

Fagligt kompetencer:
-    ASP 3.0 (MUST)
-    SQL (MUST)
-    Erfaringer med at implementere forskellige løsninger. Eks PBS
-    Mindre grafiske opgaver
-    Flash

Hvad koncepter og projekter vi arbejder med på nuværende tidspunkt og hvad vores plan er for 2007, så vil det ikke blive direkte beskrevet her, men vil selvfølgelig blive fortalt til der kontakter os.

På nuværende tidspunkt vil opgaverne hovedsageligt ligge i vedligeholdelse at et af vores nuværende sites, som er på vej til at ”TAKE OFF”. Sitet er 100% funktionsdygtigt og kører også lige nu med kunder, men  mangler lige og få rettet det sidste før spiller maks. Vi har også et spændende program for 2007, som der også vil komme en hvis indsigt i.

For at høre mere og konceptet og muligheder i et samarbejde med os, bedes du sende en mail med et par referencer og nogle korte ord om dig selv til rasmus@netdevelopers.dk.

Fortsat god efterårsferie

Venlig Hilsen

Rasmus Djærnæs Nielsen
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:18 #1
Hmmm...du har ikke fået nogen svar, så jeg vil foreslå du opretter spørgsmålet under
"job" rubrikken!

Hvis du vil have en prof. programmør til at hjælpe dig, skal man betale for det, så hvor meget er lønnen til programmøren?
Avatar billede rn11021 Nybegynder
24. januar 2007 - 13:56 #2