Avatar billede casemann Nybegynder
15. oktober 2006 - 11:56 Der er 2 kommentarer

Fejlmelding på vaskemaskine.

Vedrørende vaskemaskine af mærket Samsung P1253.

Vaskemaskinen opstarter som normalt og kører i ca. 10 min. Den indtager vaskepulver fra begge rum som den skal og herefter melder den fejl 6E. Skyldemidlet er stadig tilbage i dispenseret, så den har den ikke indtaget.
Der er forsøgt rensning af alle filtre.
Fejlmeddelelsen indgår ikke i brugermanualen.
Har du/i en ide om hvad fejlmeddelelsen 6E betyder, eller hvad man kan gøre for at få maskinen til at fungere normalt igen.
Avatar billede coderdk Praktikant
15. oktober 2006 - 14:14 #1
Ring til:

Samsung Support Danmark
www.samsung.dk

:)
Avatar billede casemann Nybegynder
15. oktober 2006 - 14:59 #2
Hahah har jeg prøvet men det er jo søndag håber på en samsung vaskemaskine ekspert :o)