Avatar billede hillmann Nybegynder
12. oktober 2006 - 19:10 Der er 1 løsning

slet gamle kontaktpersoner

Hej.

Hvordan fjerner man kontaktpersoner man ikke længere bruger. Jeg er klar over at man kan slette og blokere dem, men de er stadig at finde under indstillinger. Kan man ikke fjerne dem helt?
Hillmann
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. oktober 2006 - 20:18 #1
nej det du kan se under indstillinger, er hvem der har dig tilføjet, og det kan du jo ikke ændre på uden du får dem til at slette dig