Avatar billede svendsen82 Nybegynder
09. oktober 2006 - 21:27 Der er 5 kommentarer

lyd der kommer ind går i microfon

jeg har et problem. jeg bruger et program når jeg spiller der hedder ventrilo der er til at snakke over.
men det lyd jeg får ind i højtalerne i mit headsæt går nu også i microfonen så alle kan høre det jeg høre.

nogen der ved hvad problemet kan være?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2006 - 21:58 #1
Måske ville det hjælpe hvis du skruede ned i styrke for mikrofonen.:-)
Avatar billede svendsen82 Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:18 #2
det er så ikke lige det der er problemet...ved ikke om det kan være lydkortet eller noget..det er ligemeget hvor meget jeg skruer ned for microfonen
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:52 #3
Du kan istallere dette program, hvis ikke du ved nøjagtigt hvad dit lydkort hedder.
Kig under devices for at finde navnet. Bagefter så opgrader med ny driver.

http://www.gtopala.com/about_siw.html
Avatar billede svendsen82 Nybegynder
09. oktober 2006 - 23:07 #4
jeg ved godt hvad lydkortet hedder og jeg har den nyeste driver installeret
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2006 - 23:44 #5
Ja så  skal du nok have fat i en der kender dit Ventrilo program.