Avatar billede kabsoer Nybegynder
09. oktober 2006 - 20:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FrontPage og skjema (forms)

Jeg har laget et skjema og en bekreftelsesside.
Når skjema står alene på egen side fungere både skjema og bekreftelsesiden.
Når jeg har lagt skjema inn som en del av en annen side - fungere skjema men det kommer feilmelding : Cannot run the FrontPage Server Extensions on this page: "http://bdwtest.com/GPAS_bso_Design/KontaktOss.htm"
istedet for bekreftelsessiden
Kan noen hjelpe meg ? Noen venter på at jeg skal bli ferdig :-)
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2006 - 21:03 #1
Det er ikke sikkert, at det er dit script der er noget galt med. Din udbyder skal understøtte Frontpage extensions og måske har din udbyder ikke åbnet for understøttelsen af denne extension. Derfor skal du måske kontakte din udbyder for at høre, om denne extension/funktion er understøttet hos dem.
Avatar billede kabsoer Nybegynder
09. oktober 2006 - 21:18 #2
Desverre, serveren er god nok, og det ene skjema / bekreftelse fungere helt fint - bare ikke når det står på kontaktsiden med annen tekst. Det er til å grede over
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2006 - 23:28 #3
ja - så har jeg ikke den store idé... men det ser også ud til at du har fået det til at virke?
Avatar billede kabsoer Nybegynder
10. oktober 2006 - 06:44 #4
ja jeg tikk tips om feilen fra annet hold -- hadde glemt å sette inn et felt i skjema  - for å hente bekreftelsen.
Men takk fordi du fulgte med :-) i nødens stund er det godt at noen prøver å hjelpe