Avatar billede kryss Nybegynder
09. oktober 2006 - 08:52 Der er 3 kommentarer

Trådløs router til stofanet.dk

Hej

Vi har en flatrate forbindelse hos stofanet med fast ipadresse.

Jeg mangler en trådløs router som skal kunne køre både trådløs og kabling.

Vi har en bærbar firmapc med vpn client som skal kunne køre trådløs og 2 stationære pcer som bare skal køre med kabling.

Hvilken router skal jeg købe, stofa sagde at den ikke måtte køre med accespoint men skulle køre med ip.???
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2006 - 09:41 #1
Denne er et godt valg: http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=DK%2FLayout&cid=1155928918449&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

De vil have at du har DHCP aktiveret i routeren, således at det er denne der tildeler IP adresser i dit lokale net. Det kan et rent accespunkt ikke gøre.
Avatar billede kryss Nybegynder
13. november 2006 - 19:11 #2
Hej

Jeg købte først en d-link på tilbud, den blev hurtig byttet da den ikke fungerede ordentligt. Men nu har jeg købt en Linksys og det virker kanont!!
Avatar billede kryss Nybegynder
13. november 2006 - 19:12 #3
dragonknight - smid et svar hvis du vil ha points