Avatar billede bryrup Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved åbning af dokument

Hej alle

Jeg sidder lige og skal åbne min matematik rapport som skal afleveres i morgen.. Men den støder på en fejl ved åbning. Der er både Equation 3.0 objekter og alm. tekst.

Fejlen vises cirka sådan :

Word stødte på en fejl under forsøg på at åbne filen.
Prøv følgende.
*Kontroller tilladelserne for dokumentet eller drevet.
*Sørg for, at der er tilstrækkeligt hukommelse og diskplads
*Åbn filen med konverteringsprogrammet til tekstgenoprettelse

Jeg har først skrevet den på min stationære og har nu sendt den til min bærebar, og nu virker den ikke mere. Har desværre ikke mulighed for at komme til stationær pt.

Nogle som kender problemet og evt. en løsning ?

Mvh Bryrup
Avatar billede jkrons Professor
08. oktober 2006 - 12:23 #1
Er filen Gemt på den bærbare, eller åbner du fra mailboksen?
er Euation Editor installeret på den bærbare+
Har du prøvet at åbne med konverteringsprogrammet?
Avatar billede bryrup Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:32 #2
Ja til alt... :P

Er gemt ned på bærbaren og Equation 3,1 er installeret og har prøvet de forskellige metoder!

Jeg er lidt blank!
Avatar billede bryrup Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:59 #3
har også kigget på denne side : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B828041

Men desværre så har jeg allerede SP1
Avatar billede bryrup Nybegynder
08. oktober 2006 - 13:49 #4
Okay har fundet ud af at dokumentet var gemt under 2002 modellen, og derfor ikke kunne åbnes i 2003... Kan man på en måde konvertere den til 2003 ?
Avatar billede bryrup Nybegynder
08. oktober 2006 - 20:14 #5
nårh løsningen var ikke så besværlig igen! gemte et tomt dokument(2003) og hentede den ned på pc med 2002 og gemte igen med indholdet!

Lukker->