Avatar billede kasperbws Nybegynder
06. oktober 2006 - 23:39 Der er 6 kommentarer

Mine kontaktpersoner på MSN er forsvundet!

Hej alle.

I går aften forsøgte jeg at logge på min MSN Messenger account. I de første forsøg fik jeg en meddelse der lød på at min liste over kontaktpersoner ikke var tilgængelig. Jeg går stærkt ud fra at dette var "fejl 81000314, fejl 81000377 eller fejl 81000378" - efter hvad jeg kan læse i Microsoft's support.

Jeg forsøgte over flere omgange at logge på med min almindelige e-mail, som er den jeg benytter til MSN Messenger, men da dette ikke virkede forsøgte jeg mig med en gammel e-mailadresse jeg tidligere (2 år tilbage) havde benyttet. Denne loggede mig på med det samme, men min liste over kontaktpersoner var total tom. Jeg skænkede ikke dette den store opmærksomhed da det jo var over 2 år siden jeg senest havde benyttet den account, hvorfor jeg loggede ud igen og forsøgte at benytte min almindelige e-mail igen. Denne gang blev jeg logget ind ved første forsøg, men til min store overraskelse var denne bruger også tømt for kontaktpersoner! Jeg forsøgte at logge ind flere gange efterfølgende, men listen var stadig tom.

Mit displaybillede var mit normale, men mit brugernavn var lavet om til min e-mailadresse og mine grupper, som jo nu er tomme, var delt op i de obligatoriske "friends", "co-workers" osv. Det virker alt i alt som om det er en helt ny account jeg kommer ind på!

Jeg har ingen anelse om hvad der kan være sket, da jeg ved at listerne over kontaktpersoner er gemt på Microsoft's servere, og derfor håber jeg at nogen herinde måske kan være behjælpelig med dette problem. Jeg har skrevet en mail til Microsofts support men tvivler nu på at de gider hjælpe mig.

Jeg er begyndt at tilføje nogle få kontaktpersoner igen, som jeg kan e-mail-adresser på i hovedet, men dette er jo langt fra alle hvorved jeg kan huske deres email.

Jeg har tidligere hørt der skulle være noget problemer med jeres nye version af Messenger, nemlig "Live"-versionen. Det mærkelige er dog at det ikke er denne jeg benytter. Min version er 7.5 (build 7.5.0324) - Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig med at reetablere mine kontaktpersoner.

På forhånd tak.
Avatar billede kasperbws Nybegynder
07. oktober 2006 - 15:10 #1
Ingen?
Avatar billede tanis13 Nybegynder
08. oktober 2006 - 17:57 #2
Hej

Ville bare lige kommentere at jeg har oplevet det samme forleden dag - fredag d. 8/10 06...

Ved ikke om de er en fejl hos MSN, men kunne man jo godt forestille sig idet det begge er sket hos os samme dag +-..
Avatar billede kasperbws Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:24 #3
Ok, synes du ikke også at det er dybt deprimerende? :) Jeg havde 180 kontaktpersoner og jeg kan da ikke huske alle emailadresser og da jeg ikke bruger hotmail kan jeg ikke engang finde dem igen.. Jeg har skrevet en mail til noget M$-support og har fået et eller andet nærmest autogeneret svar om problemer med at logge ind. Kan jeg jo ikke bruge til det store.
Avatar billede stoorm Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:55 #4
jeg har også oplevet nogenlunde det sammme for ca ½ år siden, jeg havde ca 100 kontakter og da jeg loggede ind var de også væk så gik jeg ind og læste på msn support og der stod noget med at man skulle vente noget tid så vil de være tilbage jeg ventede i ca 2-3 uger hvorefter de rigtig nok var tilbage:P
Avatar billede tanis13 Nybegynder
05. oktober 2011 - 11:30 #5
Hej eksperter.

Følger op på nogle af mine tidligere usvaret tråde, hvis i stadig abonnerer på disse, må i gerne smide et svar så i kan få point.

Mvh
Avatar billede tanis13 Nybegynder
05. oktober 2011 - 11:31 #6
Hov forkert tråd.