Avatar billede zelman Nybegynder
06. oktober 2006 - 15:39 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Gruppekalender til Exchange og Outlook 2003

Vi har i firmaet brug for en gruppekalender som er en integreret del af brugernes Outlook 2003. Jeg havde forestillet mig en add-in til Exchange serveren og en "fælleskalender", som alle har adgang til og hvor alle "tilmeldte" brugeres kalenderaftaler, automatisk ryger over i. Det skal være sådan at brugeren kun skal starte Outlook op og ikke åbne flere programmer for at se kalenderen.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
06. oktober 2006 - 15:47 #1
øhh vil du have et addon til exchange så den har kalender ? den HAR kalender allerede og kan det du søger, det er blot at opsætte det korrekt.
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. oktober 2006 - 17:45 #3
Hej

Det er korrekt som Niels skriver at Outlook allerede har kalender og for så vidt også gruppeoversigt af flere kalendere. Hvis du skal have hjælp til at opsætte det korrekt er du velkommen til at kontakte mig på ck@officekonsulenterne.dk

/Christian
Avatar billede niels_hansen Praktikant
06. oktober 2006 - 17:53 #4
kedde65 hvorfor ikke hjælpe her istedet for pr mail, der er det jo kun en der får gavn af det ?
Avatar billede zelman Nybegynder
09. oktober 2006 - 10:42 #5
Jeg er bekendt med gruppeoverisgten i Outlook men det eneste problem her er at den skal oprettes på hver brugers PC og samtidig skal der gives tilladelser til at læse i hver brugers kalender. Yderemere så viser den kun i oversigten om brugeren er optaget, dvs. folk skal ind på hver post for at se hvad brugeren laver.

Jeg kigger lige på links ved lejlighed.
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. oktober 2006 - 12:06 #6
Det er korrekt at alle folks kalender skal sættes op så andre kan læse i den. Hvad angår gruppeoversigt, så er der jo i Outlook 2003 mulighed for at man kan se flere personers kalender samtidig. Der kan man se alle de informationer man ønsker.

/Christian
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. oktober 2006 - 12:09 #7
ja og ligemeget hvilken løsning man vælger så skal klienten jo sættes op til det ;)
Avatar billede zelman Nybegynder
09. oktober 2006 - 12:22 #8
OK jeg kigger lige nærmere på det og vender tilbage med point hvis det er.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:40 #9
brug for mere hjælp ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:37 #10
Respons?