Avatar billede nitro_ Nybegynder
05. oktober 2006 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med "liste"-margen i firefox

Hej,

Jeg har et problem med min side i Firefox, hvor den "skubber" menupunkterne (lavet som en liste) for langt ind ude i menuen. Det virker fint i IE og Opera.
Kan virkelig ikke se hvad der er galt med det, så har brug for lidt hjælp, tak.

link: http://hvidkildehusene.dk/cyprus/
Avatar billede mclemens Nybegynder
05. oktober 2006 - 19:18 #1
css: ul {padding:0px;}

hurtig test:

java script:a=document.getElementsByTagName("ul");for(i=0;i<a.length;i++)a[i].style.padding="0px";void(0);

- kast ind i adresselinjen når du er på siden og tryk enter...
Avatar billede nitro_ Nybegynder
05. oktober 2006 - 20:38 #2
Super, den havde jeg åbenbart overset :)
Avatar billede roenving Novice
06. oktober 2006 - 15:56 #3
Husk at acceptere svaret (tryk på navnet i boksen til venstre først !-)
Avatar billede mclemens Nybegynder
07. oktober 2006 - 17:30 #4
Tak for point :)