Avatar billede blakoe Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows firewall

Jeg har lige installeret servicepack 2, og kan se at windows firewall nu er deaktiveret. Når jeg prøver at aktivere den, får jeg at vide, at gruppepolitiken forhindrer ændringen. Nu er det en personlig computer, og jeg er eneste bruger. Er der en lsning på det?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:16 #1
Det kan være noget "snavs" der gør det. Prøv at køre de to scannere nævnt her http://www.eksperten.dk/artikler/954

Hvis de finder noget, så kom med en HijackThis log.
Avatar billede blakoe Nybegynder
06. oktober 2006 - 18:17 #2
tak
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
06. oktober 2006 - 20:11 #3
Så lidt, skulle det være en anden gang ;-)