Avatar billede baloose Nybegynder
03. oktober 2006 - 21:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Plantronics Pulsar 590A til computeren

Hej, er der nogen der ved hvordan man får et par Plantronics Pulsar 590A høretelefoner til at afspille lyd fra en ganske almindelig PC med en Bluetooth dongel? Jeg har ingen problemer med at pare headsættet med computeren, men der stopper det også, det eneste jeg kan er at se at det eksistere under Bluetooth-enheder --> Lydenheder, men kan ikke finde det andre steder...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. oktober 2006 - 02:16 #1
Det skulle gerne vise sig i kontrolpanel -> lyde og lydenheder -> fanen lydenheder -> afspilning af lyd. Evt kontrolpanel -> lyde og lydenheder -> fanen lydstyrke -> avanceret og se om headsettet optræder der.
Avatar billede baloose Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:30 #2
Det gør det ikke!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. oktober 2006 - 17:55 #3
Så er jeg på bar bund.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. oktober 2006 - 17:34 #4
Har du læst i manualen? Der står at der kan gå op til 30 sekunder, før du får forbindelse.
Avatar billede baloose Nybegynder
08. oktober 2006 - 13:15 #5
Ja, jeg kan godt få forbindelse, men kan ikke afspille noget på dem!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. oktober 2006 - 13:46 #6
Det er lidt svært at hjælpe, når jeg ikke selv har et Bluetooth headset. Du skal sikkert inde i egenskaberne for Bluetooth, opsætte at enheden skal bruges som lydenhed.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:16 #7
Har du fundet ud af det?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. oktober 2006 - 00:47 #8
?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 10:59 #9
baloose: Respons...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 14:32 #10
??
Avatar billede baloose Nybegynder
01. juli 2007 - 16:24 #11
Nej, jeg har stadigvæk ikke funden en løsning! Derfor er spørgsmålet også stadigvæk åbent...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 17:01 #12
Så luk denne tråd, og opret en ny. Ellers får du nok ingen respons. Du kan bare gentage samme tekst.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. august 2007 - 19:21 #13
Ikke?
Avatar billede nauclerus Nybegynder
02. april 2008 - 22:26 #14
Hvad er det for en Bluetooth dongle du bruger?.Hvis det er den runde dongle der føælger med i Pulsar 590A skal du jo ikke parre headsettet med din computer men med donglen.
Avatar billede baloose Nybegynder
02. april 2008 - 22:40 #15
Det er en Sandberg 133-34
Avatar billede nauclerus Nybegynder
03. april 2008 - 07:22 #16
Hvorfor bruger du ikke bare den dongle der fulgte med i pakken?. Det er den runde med et jsck stik på.
Avatar billede baloose Nybegynder
03. april 2008 - 10:59 #17
Fordi jeg gerne vil kunne bruge microfonen!
Avatar billede nauclerus Nybegynder
03. april 2008 - 12:19 #18
Okey. Kan anbefale at du investerer i en Plantronics Voice adapter som nu kan købes i løs vægt. Du kan læse mere om denne dongler her: https://www.ergotel.dk/index.php?sideid=24&id=121
Avatar billede baloose Nybegynder
27. oktober 2009 - 10:57 #19
spg. lukkes - ingen løsning fundet!
Avatar billede nauclerus Nybegynder
27. oktober 2009 - 11:32 #20
Jeg har selv med held fået adskillige typer headsets (Plantronics og Altec Lansing) til at fungere ganske glimrende med soft-klienter som Skype, MSN, Google voice o.a. Alle var koblet til Plantrnics voice adapter og med Plantronics Persono Call app. kørende i baggrunden.

Det er en skam du har måtte lukke dette spærgsmål uden at få held med dit foretagende. Kan kun anbefale dig at ikke at opgive håbet.