Avatar billede desi-mus Nybegynder
02. oktober 2006 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mit dvd-drev !

Da jeg startede min computer, her i dag kunne jeg ikke se mit dvd-drev og mit virtuelle drev (daemon tools) i Denne Computer. Under Enhedshåndteringen står de to drev som ”Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler”. Så jeg prøvede at installere daemon tools igen men det hjalp ikke.
Jeg kan se mit dvd-drev i bios og jeg har boote på Xp-cden, men lige så snart jeg kommer i Windows kan jeg ikke se mine drev.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede off-line Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:23 #1
Dit almendelige DVD drev kan du muligvis få igen, ved at slette det, i
enhedshåndtering, og genstarte.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:24 #2
Prøv at kør dette script med IE.

http://www.dougknox.com/xp/scripts/xp_cd_dvd_fix.vbs
Avatar billede desi-mus Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:41 #3
Hej john_westcoast smider du ikke et svar, for det virker bare...
Hved du hvad scripte gjore..? For lidt teori skal man have...
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. oktober 2006 - 07:24 #4
Hvis du åbner det i Firefox vil du kunne se det, det retter  i registreringsdatabasen.:-D
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. oktober 2006 - 19:04 #5
takker for point:-))