Avatar billede jonashn Nybegynder
01. oktober 2006 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis C++ Windows GUI designer

Jeg leder efter en gratis måde at designe og programmere c++ GUI programmer til Windows på. Hvis der er crossplatform værktøjer der er gode, kan de self også bruges.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
02. oktober 2006 - 00:20 #1
Jeg kender ikke rigtigt nogen. Jeg tror at de fleste der programmerer GUI i C++ foretrækker at gøre det i hånden.

Der findes nogle til diverse GUI biblioteker, f.ex. denne til wxWidgets:
http://visualwx.altervista.org/

Jeg har ikke selv prøvet den. Jeg skriver mine GUI i hånden.
Avatar billede nlf Nybegynder
02. oktober 2006 - 15:15 #2
Code::Blocks kan hjælpe dig med at lave resurse-filen for dig med et GUI, men resten af event scriptingen må du selv kode.
Avatar billede krismort Nybegynder
29. november 2006 - 17:55 #3
der er osse dialog blocks som er bygget på codeblocks
Avatar billede jonashn Nybegynder
21. juli 2007 - 14:03 #4
bertelbrander-> WxWidgets er perfekt, læg et svar!
Avatar billede jonashn Nybegynder
26. januar 2011 - 09:52 #5
2 late..