Avatar billede beguze Nybegynder
30. september 2006 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ny header logo/design

Hej Eksperter. Jeg skriver til jer fordi jeg gerne vil have lidt hjælp, vi har et stykke tid fået lavet os en hjemmeside, og vi har selv prøvet at lave et logo i header på vores hjemmeside. Men det er ikke lykkedes os ret godt.

Vi vil derfor høre om der er nogen som vil hjælpe os med denne opgave, at få lavet et pænt logo i header i venstre side på vores hjemmeside http://www.vojens-hf.dk. Vi har masser af fotos til rådighed som kan findes i vore galleri. logoet må ikke fylde for meget i længden da vi i den anden side har noget banner til at roterer.

Hvis du har lyst til at hjælpe os vil vi blive utroligt glade for din hjælp på forhånd tak Vojens Håndboldforening.
Avatar billede helle100 Nybegynder
04. oktober 2006 - 18:25 #1
Avatar billede helle100 Nybegynder
05. oktober 2006 - 21:01 #2
Vil i bruge det? For så vil jeg bede dig lukke spørgsmålet
Avatar billede beguze Nybegynder
05. oktober 2006 - 23:05 #3
Hej Helle. Tak for dit bud på image. Vi vil gerne bruge dit arbejde, så tak for din hjælp.
Avatar billede helle100 Nybegynder
06. oktober 2006 - 07:23 #4
Det var så lidt, så mangler du bare at acceptere mit svar :o)