Avatar billede retrixz Nybegynder
28. september 2006 - 12:02 Der er 5 kommentarer

V: Ungnews.dk

Goddag alle sammen :-)

Jeg er den glade indehaver af : www.ungnews.dk
Navnet siger vel sig selv. Det er en side med nyheder omkring unge. Jeg har arbejdet meget på funktionerne på sitet, og måske nedprioriteret designet en smule.

Banneret er jeg pt rigtig utilfreds med. Logoet er fint nok, men jeg synes bare ikke at kunne lave, et jeg selv synes er godt nok. Så hvis nogen har et par forslag, eller vil lave et forslag - så sig endelig til! :)

Kom endelig med en vurdering, både på design og indhold :)

Mange tak.
Avatar billede tander Nybegynder
28. september 2006 - 12:09 #1
Menuen - når du har klikket på et link kommer der en understegning af menu punktet. Dette falder ikke lige i min samg.

Menu, Indhold, Søg, Indsend nyhed, Nyeste nyheder, Statistik og Ris & Ros i de røde bar - kunne bruge en anden style. De falder efter min mening udenfor resten af siden.

Ellers en flot side, tror ved at ændre overskrifter i de røde bar vil gøre at siden er mere behagelig at kigge på. En fed skrift kunne måske hjælpe meget. Ellers prøv dig frem.

Held og lykke med siden.
Avatar billede retrixz Nybegynder
28. september 2006 - 12:12 #2
Mange tak tander.

Tænker du på én speciel skrifttype?
Avatar billede caf Nybegynder
28. september 2006 - 18:10 #3
Jeg tør næsten ikke at kommentere den, [ det gjorde jeg her, og det gik ikke så godt http://www.eksperten.dk/spm/719429]

men det er stadig en fin side, som henvender sig til unge. Jeg kan desvære ikke se dit banner, det må være noget med Norton.
Avatar billede gtapsykoen Nybegynder
28. september 2006 - 18:50 #4
alene dine forsidebilleder representerer 5000DKK hos gettyimages.com hvor de er sakset - med sådan en pengepung må du da kunne k¸be dig til l¿kkert design?
Avatar billede krarup Nybegynder
17. oktober 2006 - 08:51 #5
ikke for og svine nogen til. Men det der design dur bare ikke.
jeg går ud fra at siden henvender sig til unge mennesker, hvilket designet på ingen måde gør.
Designet ligner nok mest at alt, noget for rød og kors.