Avatar billede black-vise Nybegynder
27. september 2006 - 22:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Få lavet et rimelig simpelt design.

Hejsa, jeg skal til at åbne en forsjov side til mig og nogle venner, og håber en af jer kan hjælpe med et design til dette.

Siden skal opbygges på følgende måde:

Selve siden skal være omringet af et hegn, både banner, menu osv.
(Da crewet hedder "bunny-ranch")
I banneret skal der indgå følgende ting: 2 kaniner der "knepper" hinanden, og hvor den øverste kanin har halsbånd på og så er der en hunkanin der holder snoren. (Banneret kan laves og postes i dette spm. så vi fordeler det lidt)

Menuen skal være i venstre side og skal matche til det brunehegn.
I menuen skal der stå.

Home
Om os
Billeder
Film
Arrangementer
Login

der skal så også være en slags menu i højre side af designet i denne skal der dog bare være 2 overskrifter.
Arrangementer
og
Nyheder

For neden af designet (dvs. i bunden) må der meget gerne være 4 kaniner der er i forskellige positioner.
du kan eventuelt bruge disse:
og disse skal indgå som link.

Ellers er resten rimelig fritslag :D
Må gerne laves lidt cartoon agtigt men ikke et must
Avatar billede black-vise Nybegynder
27. september 2006 - 22:36 #1
adresse til: kaniner i bunden af design www.bunny-ranch.dk/br/
OBS: I toppen af designet skal naven Bunny Ranch også stå
Avatar billede black-vise Nybegynder
27. september 2006 - 22:39 #2
Avatar billede black-vise Nybegynder
27. september 2006 - 22:48 #3
Avatar billede black-vise Nybegynder
29. september 2006 - 19:39 #4
No one?
Avatar billede black-vise Nybegynder
01. oktober 2006 - 19:32 #5
Slet ingen der gider hjælpe, det er da mærkeligt?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
05. oktober 2006 - 00:21 #6
Er der penge involveret?
Avatar billede black-vise Nybegynder
08. oktober 2006 - 18:29 #7
Nej desværre, men har tidligere fået lavet mere avancerede ting for points så håber da, at der sidder en meget venlig sjæl derude der gider hjælpe.. "En fattig studerende"
Avatar billede black-vise Nybegynder
11. oktober 2006 - 23:28 #8
lukker