Avatar billede leseid Nybegynder
27. september 2006 - 13:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mail probs..

Hey.. Jeg har fået lidt problemer med min mail..
Når jeg prøver at sende fra min cybercity mail konto, får jeg en fejl.. Alle indstillinger på min cybercity konto er korrekte, har gennemgået dem med en tlf supporter fra cc..
skal lige siges at jeg har 3 andre mail konti sat op på min computer...
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2006 - 13:04 #1
Hvad får du af fejl ?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2006 - 13:06 #2
Og du er på en Cybercity-linie?
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2006 - 13:07 #3
Og du har ikke en VPN tunnel åben eller andet ?
Avatar billede leseid Nybegynder
27. september 2006 - 13:13 #4
En fejl noget i stil med at man ikke kan sende fra vip.cybercity.dk.. Er ikke hjemme og kan ikke lige huske den præcise fejlmelding.. Og ja, jeg sidder på en cybercity linie... og ingen VPN tunnel...
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2006 - 13:24 #5
Nogen gange hjælper det at slette kontoen og så oprette den igen....
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2006 - 14:14 #6
leseid -> Meget nemmere med den præcise fejlbesked. Men smid den når du kommer hjem.
Avatar billede leseid Nybegynder
11. oktober 2006 - 14:05 #7
vejmand opret et svar, så får du pointene...
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2006 - 14:36 #8
Svar kommer her.  :-)