Avatar billede smartguy101 Juniormester
24. september 2006 - 18:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyden er gået sig en tur

Hej.
Jeg har netop reinstalleret min pc, og når jeg derefter sætter en sang på får jeg følgende fejl:

"Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device in configuration.
Error code: 88780078"

- Hvad kan dette skyldes og hvordan løser jeg dette?

Mine højtalere er Creative Inspire 2.1 - 2400.
Avatar billede larsvik Nybegynder
24. september 2006 - 18:45 #1
hvis du har formatteret din maskine og du bruger det onboard lydkort skal du installere driverne til dit bundkort...
Avatar billede smartguy101 Juniormester
24. september 2006 - 19:55 #2
Ok, det er fint nok, men den plejer altid at installere driverne igen af sig selv når jeg tidligere har formateret.

Jeg har prøvet at slette multimediekortet under enhedshåndtering, og den installerer det ganske vidst også igen når den starter op. Men så sker der ligesom ikke mere.

Mit lydkort er at typen Creative Live SB!
Avatar billede smartguy101 Juniormester
05. oktober 2006 - 10:04 #3
nå, måtte købe en ny pc..