Avatar billede coolmike Nybegynder
18. september 2006 - 15:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Signatur "hopper" 2 linier ned

Hej Alle

Jeg forsøger at oprette en signatur hvilket jo er ret simpelt. Jeg vil bare gerne have den til at starte helt i toppen, i stedet for at hoppe de opbligatoriske 2 liner ned.

Jeg har prøvet både med HTML og bare den almindelig signatur men lige meget hjælper det, altid 2 linier ned.

Alle brugere arbejder med XP og Outlook 2003 DK

Der ER en bruger der ikke har problemet og det er selvfølgelig ham der bestemmer hvordan signatur skabelonen skal se ud.

Jeg KAN bar ikke finde ud af hvor man sætter denne standard i Outlook 2003.

Håber på nogen kender og har løst "problemet"

Michael Grøn
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
18. september 2006 - 16:56 #1
Prøv dette forum: http://www.emailsignature.eu

Her kan du bl.a. hente koden fra skabelon eksempler og se om de har samme "problem".

Det er et helt nyt forum jeg har oprettet i weekenden, så jeg vil hellere supportere dig der så informationen bliver tilgængelig for målgruppen ... ;-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. september 2006 - 18:49 #2
Det ligger ikke i signaturen, men i body'en!
Avatar billede coolmike Nybegynder
18. september 2006 - 20:25 #3
OK - men hvad er bodyen og hvor redigere jeg i den ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. september 2006 - 21:22 #4
Body'en er skrivevinduet, der hvor du skriver mailen. Hvis jeg vidste svaret, havde givet dig det. Vil nemlig gerne selv finde ud af det.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 22:59 #5
Fandt du ud af det?
Avatar billede coolmike Nybegynder
02. oktober 2006 - 08:09 #6
Har lige haft en "ufrivillig" pause fra opgaven. Kan dog se forskel hvis man bruger word som editor eller ej. giver dog stadig ikke mening hvis jeg forsøger med en tabel i toppen af signaturen - den hopper altid ned......
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 10:27 #7
Det er som sagt bodyen der indeholder de 2 linieskift. Det har intet med signaturen at gøre.
Avatar billede coolmike Nybegynder
16. oktober 2006 - 09:24 #8
Nææ og nu har jeg opgivet - se evt hvad Jesper Frier kan. Vi prøvede lidt forskelligt kode men det blev aldrig rigtig godt.

Lukker
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:06 #9
Selve bodyen er i princippet bare en html eller xml fil. Hvis man kunne finde den, og tilrette den, burde problemet måske kunne løses. Hvis det da ikke er selve handlingen af indsættelsen af signaturen der laver linieskiftene.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:19 #10
Avatar billede coolmike Nybegynder
25. oktober 2006 - 11:47 #11
Det kan man bare ikke - se evt. http://www.emailsignature.eu