Avatar billede bangshof Nybegynder
17. september 2006 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Langsom tilgang til netværksdrev

Jeg har lige købt en WD netcenter, og jeg har et problem med at tilgå filerne på den.
Der er ingen problemer med at overfører filer til og fra den, når først jeg har fået fat i den, men det der er problemet er at når jeg vil åbne en mappe feks med billeder ja så er den meget lang tid om det, og hvis jeg så vil åbne en mappe derinde med feks 200 billeder i, ja så svarer den ikke i meget lang tid, og nogen gange slet ikke.
Jeg her en 2,4 hz pentium med 512mb ram og win xp, men jeg har prøvet med en gammel 500hz med 64mb ram og win 98, og der er ingen problemer med det overhovedet, der svarer den med det samme og har ingen problemmer uanset hvor mange filer der er i de mapper jeg vil åbne.
Hvad gør jeg ???
Avatar billede bangshof Nybegynder
17. september 2006 - 16:30 #1
Jeg vil lige bemærke at jeg ingen problemer har med at downloade fra internettet der henter jeg med fuld hastighed på en 4mbit forbindelse ca 430-440 kb/s
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. september 2006 - 17:00 #2
du kan prøve at sætte dit kort til fuld duplex..??

blot et skud..O)
Avatar billede bangshof Nybegynder
17. september 2006 - 17:20 #3
Her prøvet alle de forskellige modes men intet hjælper desværre
Avatar billede bangshof Nybegynder
17. september 2006 - 23:38 #4
Er der slet ikke nogen der har et par foreslag er ved at blive desperat
Avatar billede bangshof Nybegynder
18. september 2006 - 14:58 #5
Lukker har selv fundet en løsning
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2006 - 14:59 #6
Hvad var løsningen ?