Avatar billede silence4 Nybegynder
16. september 2006 - 19:28 Der er 2 løsninger

Office til de nye bærbare

Jeg står foran at skulle købe en mac bærbar - ved læsning af diverse tests bekymrer det mig at Office-pakken ikke fungerer optimalt - angiveligt noget med at nuværende Office pakke ikke er native på intel platformen og derfor er langsom. Er der nogen der har lyst til at dele deres erfaringer? Er det et reelt problem eller fungerer det fint? Både macbook og macbook pro erfaringer er velkomne.
Avatar billede egonspock Seniormester
17. september 2006 - 00:14 #1
Sørg i det mindste for at opdatere til nyeste version. Det skulle ikke undre om det er en gammel version, der er kommet på. Jeg har ikke de store problemer med office-pakken på min MBP. Den tager noget tid om at starte, men når den er kommet i gang er den hurtig nok og jeg udveksler dokumenter med Windows-brugere dagligt. Jeg accepterer dog aldrig makroer, men det har ikke været et problem hidtil.
Avatar billede bovling Nybegynder
05. oktober 2006 - 18:53 #2
Hej,

Jeg har selv en MacBook, og har ingen problemer med at køre officepakken (2004).

Så jeg synes bare du skal kaste dig ud i det:)

Mvh
Anders