Avatar billede hvaskerder Nybegynder
15. september 2006 - 20:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedste måde at overfører data mellem 2 com

Hvad er den hurtigste måde at overfører data mellem 2 com på??
Avatar billede narkona Praktikant
15. september 2006 - 20:42 #1
via lokalt net. ellers tag harddisk ud af ene pc og over i den anden
Avatar billede narkona Praktikant
15. september 2006 - 20:42 #2
såfremt det ikk er det du tænker på, så uddyb lige dit spørgmål
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. september 2006 - 21:01 #3
kommer an på hvor mange data vi taler om, er det 2Tb vil det være hurtigst med en harddisk man flytter fra com1 til com 2, er det 1Mb vil netværk være hurtigst...
Avatar billede hvaskerder Nybegynder
15. september 2006 - 21:02 #4
det er mellem en bærbar og en stationær..
Avatar billede hvaskerder Nybegynder
15. september 2006 - 21:11 #5
og det er omkring 20 GB det drejer sig om..
Avatar billede madsnb Nybegynder
17. september 2006 - 16:28 #6
Firewire vil typisk være hurtigere end lan, medmindre du har 1 gbit netkort i begge.

Men jeg går ud fra der er 100 mbit i din bærbar, så lan er svaret. Jeg havde muligvis sat en ftp server op på den du vil have data ud af, da du på den anden kan sætte filerne i kø. Det har den fordel at du nemt kan fortsætte hvor du slap hvis der opstår en fejl. Windows XP har det med nogle gange at sige mappen ikke er tom så den ikke kan flyttes, hvilket stopper din overførsel. Det er besværligt.
Avatar billede madsnb Nybegynder
17. september 2006 - 16:29 #7
flashfxp er en god og nem ftp klient. Søg eventuelt hvis du vil finde et ftp server app samt guide til opsætning.
Avatar billede hvaskerder Nybegynder
17. september 2006 - 16:39 #8
Jeg fik det til at virke med et crossed kabel..
Avatar billede madsnb Nybegynder
17. september 2006 - 22:05 #9
Præcis.. Via LAN...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:56 #10
brug for mere hjælp ?