Avatar billede fck1990 Nybegynder
15. september 2006 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

avi to dvd program med menu?

hej

søger et program hvor man kan ligge avi filer ind og lave en menu
har prøvet TMPEGnc dvd og dvdlab pro
ingen af disse programmer man tage avi filer

og søger et der kan tage avi filer
eller et godt rogram til af lave avi om til en fil format og DVDlab pro kan bruge

så HJÆLP
Avatar billede fck1990 Nybegynder
15. september 2006 - 18:49 #1
flyttet
Avatar billede uffesteenberg Novice
15. september 2006 - 21:12 #2
PS: Du kan gøre det direkte i Nero !!
Avatar billede mula Nybegynder
16. september 2006 - 12:54 #3
http://www.erightsoft.com/SUPER.html mon ikke dette program kan klare din konventering bygger på ffmpeg.. ang programmer til video redigering har jeg ikke den store erfaring men hvad med xp movie maker følger gratis med xp..
mvh