Avatar billede haolan Nybegynder
14. september 2006 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2 skærme i WoW

Hej..

Er det ikke muligt at føre musen på tværs af mine to skærme i wow og arbejde på min sekundære skærm uden at wow minimere i min primære?
Avatar billede coderdk Praktikant
14. september 2006 - 22:18 #1
Kan du ikke bare køre WoW i windowed mode? Det har da virket for mig - Men det er lang tid siden jeg har spillet WoW ;)
Avatar billede haolan Nybegynder
15. september 2006 - 18:10 #2
Når jeg kører i window mode lagger spillet helt vildt.. ved  ikke rigtig hvorfor
Avatar billede da9el Nybegynder
16. september 2006 - 11:09 #3
Hej, ville også gerne se en løsning på det her, da jeg netop sidder og rodder med samme problem bare i et andet spil.

Så hvis det ikke er mod reglerne, giver jeg 99 point oveni haolans, til den der kommer med en løsning!
Avatar billede coderdk Praktikant
16. september 2006 - 14:04 #4
Løsningen er altså at køre i windowed mode... haolan, du må finde ud af hvorfor WoW lagger i windowed mode :) Ikke nok ram? Ikke kraftigt nok grafikkort? :)
Avatar billede haolan Nybegynder
16. september 2006 - 23:55 #5
mit grafikkort er 256MB PCI Express 16x så det burde være rigeligt :) jeg har 1GB ram, ved ikk helt om det er nok? Kan godt være wow æder en del, skal jeg ikke kunne sige :)
Avatar billede coderdk Praktikant
17. september 2006 - 00:13 #6
Ja, det lyder lidt underligt. Jeg har det samme, og en 3,4 GHz P4 og dér kører det perfekt... Har det nogen indvirkning om du kører det på den primære eller sekundære skærm?
Avatar billede haolan Nybegynder
17. september 2006 - 13:13 #7
ja underligt er det.. Min er 3,6GHz og forsøgte lige med begge skærme, men ingen forskel.

Jeg prøvede at køre i windowed mode og holdte øje med hukommelsesforbruget.. den brugte ca. 850 MB når wow kørte.

den måde den lagger på ligner meget en utrolig langsom refresh, den loader et nyt billede for hver bevægelse jeg laver
Avatar billede haolan Nybegynder
05. januar 2007 - 11:32 #8
Hmm virkede sjovt nok efter en formatering af min PC.. :)

Nu kan jeg også køre io windowed mode i wow uden problemer :S

Behøver dog ikke engang windowed mode mere for at kunne føre musen på tværs af skærmene.