Avatar billede tdh1309 Juniormester
14. september 2006 - 14:10 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Forslag til webhotel

Hej

Jeg har i dag B-One men overvejer at skifte.
Jeg lægger vægt på:
- windows asp
- php
- stabilitet
- pris

Jeg overvej web10, har I kommentarer eller andre forslag...
Jeg syntes måske at oprettelsen hos web10 (140,-) er lidt heftigt, og vil derfor da lige checke om det fås bedre og billigere...
Avatar billede snakeeye Nybegynder
14. september 2006 - 14:24 #1
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
14. september 2006 - 14:27 #2
kan også kun anbefale Cliche
Avatar billede tdh1309 Juniormester
14. september 2006 - 15:14 #3
PS. jeg vil gerne køre med MySQL db - det understøtter Cliche kun ved php :-(
Avatar billede mm12010 Nybegynder
14. september 2006 - 15:15 #4
www.wannafind.dk er meget mere fleksible og service-orienterede, end cliche hvor service, support og gode oplevelser er fuldstendig ukendte begreber.

Men inden vi får begyndt på endnu en af de mange lang heftige diskussioner om hvilket webhotel der er bedst, vil jeg bare sætte en almindligt kendte retttesnor som også gølder i dette tilfælde: Pris og kvalitet hænger sammen.

Du får med andre ord den stabilitet, service og funktionalitet du er villig til at betale for.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
14. september 2006 - 15:36 #5
Hvad er grunden til, at du overvejer at skifte?
Avatar billede tdh1309 Juniormester
14. september 2006 - 15:52 #6
Jeg har haft B-One i en del år og været ganske tilfreds...
Nu er jeg rendt ind i at noget virker på et af mine domæner og ikke på et andet...
(de ændrer stier fra relative til absolutte)... Det har taget en uge at få et ordenligt svar (fordi de ikke er grundige nok), og det vil tage nogle måneder inden opdateringerne er gennemført på alle servere...
Det er jeg træt af...
Derudover kunne er jeg også lidt træt af Chili Asp
Avatar billede whee Nybegynder
14. september 2006 - 17:57 #7
*Du kan køre asp og mysql hos elitehost
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. september 2006 - 22:27 #8
Jeg kan anbefale www.intergate.dk. Jeg bruger bl.a. denne udbyder til nogle af mine mange domæner når det skal være i den billigere ende. Jeg er yderst tilfreds med dem. Jeg har selv prøvet en del udbyderer.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
20. september 2006 - 18:31 #9
Vil anbefale dig at læse løs i denne kategori, tror spørgsmålet har været oppe og vende mange gange =)

Min erfaring siger mig at pris og kvalitet hænger sammen, hvad enten det er i det fysiske virklighed, eller når det gælder hosting. Har efterhånden prøvet lidt af vejret, så må indrømme jeg syntes tit man hører om at discount-priserne afspejler servicen og stabiliteten af discount-firmaerne.

Personligt bruger jeg selv www.yourhost.dk som har leveret super service og stabilitet, men er heller vildt billige (40 kr om måneden), og har før haft bekendtskab med scannet.dk og wannafind.dk, som er meget populære men her er priserne er lidt højere, men har fået samme gode service og stabilitet hos yourhost.