Avatar billede jopjop Nybegynder
16. maj 2001 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fejl ved udskrivning fra Excel.

Jeg kan godt læse filen, men hvis jeg forsøger at udskrive eller bare viewe den, så kommer der en beskyttelsesfejl fra Excel, og jeg er nødt til at lukke programmet. Men følgende fejl som resultat:
EXCEL forårsagede en generel beskyttelsesfejl i modul RIC622G.DLL

Nogen der har en ide til hvad der er galt ?
Avatar billede janvogt Praktikant
16. maj 2001 - 13:38 #1
Prøv at kopiere den over i et andet ark og så gemme den.
Det løser nogle gange lignende problemer.
Avatar billede htx98i17 Professor
16. maj 2001 - 13:44 #2
prøv at geninstallere kun excel... og håb på at de filer som det er galt med, bliver repareret...
Avatar billede jopjop Nybegynder
16. maj 2001 - 14:09 #3
Det hjalp ikke at kopiere filen over i et andet ark. Jeg må prøve med en re-installation, og se om svaret er det. Tak
Avatar billede janvogt Praktikant
16. maj 2001 - 15:39 #4
Ja, så kunne det tyde på, at der er noget galt med din Excel.
Avatar billede janvogt Praktikant
06. juni 2001 - 00:39 #5
Fik du løst problemet?
Avatar billede jopjop Nybegynder
07. juni 2001 - 16:04 #6
Det ser ud til at der er noget \'snavs\' i nogle af de filer jeg får fra østen, da det kun er dem der er problemer med. Så nej det er ikke løst.