Avatar billede skyttegaard Nybegynder
11. september 2006 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Eksternt harddisk kabinet med hibernate funktion

Hej,

Er der nogen, der ved, om man kan få et ekstern harddisk kabinet med hibernate funktion, så harddisken automatisk spinner ned, når den ikke har været brugt et stykke tid?

Jeg har for nylig købt en Synology DS106e - en NAS-enhed til en intern 3½" hardisk. Den kunne jeg så godt tænke mig at udvide ved at tilslutte et par ekstra diske eksternt, men det ødelægger lidt af idéen i en strømbesparende NAS-enhed, hvis de eksterne diske så står og kører kontinuert.

DS106e har tilslutning for eSATA og USB. Jeg vil helst have eSATA, men hvis hibernate kun kan findes til USB-kabitter, kan jeg leve med det. Understøttet harddisk skal helst være SATA (Det er selvfølgelig et krav til eSATA kabinettet).

Mvh,
Peter
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
16. september 2006 - 17:35 #1
Smider lige lidt flere points.
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
18. december 2006 - 09:27 #2
lukker