Avatar billede BanditMit Praktikant
07. september 2006 - 21:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde hd

Hej

Jeg har lige gen-installeret XP. Gik fra Pro til Home. Det eneste jeg gjorde var at formatere c: og installere igen. Ikke noget med at rode med kabler. Nu kan jeg så ik finde den disk hvor alle mine sikkerhedskopier er på. Er der nogen måde at gøre det på?

- Morten
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2006 - 21:39 #1
Du har mistet din partitionstabel - download og kør TESTDISK - guide på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html - følg guiden omhyggeligt og spørg hvis du er i tvivl
Avatar billede BanditMit Praktikant
07. september 2006 - 21:45 #2
Helgec:  Kan det gøres uden tab af data??
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2006 - 21:50 #3
Yes
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2006 - 21:51 #4
Sidste bruger der gjorde det kan du se på http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=29415
Avatar billede BanditMit Praktikant
07. september 2006 - 22:01 #5
Det der er fandme iorden. Så virker lortet dælme og jeg kan få alle mine progs ind igen. Smid et svar og der er masser at point

- Morten
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2006 - 22:08 #6
Rart med tilfredse kunder i butikken :o)