Avatar billede mjo Nybegynder
06. september 2006 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på ikke helt færdig hjemmeside

Hej Alle sammen..

Inden min/vores hjemmeside går i luften vil jeg gerne lige have noget feedback på vores hjemmeside.

Jeg vil gerne hører hvad i mener om designet, ideen og generalt om vores hjemmeside..

Siden forventes oppe inden længe :9

Link: www.Spilnu.net

Hilsen
Morten Johansen
www.spilnu.net
Avatar billede farhang Nybegynder
06. september 2006 - 12:16 #1
Flot design, overskueligt. Det mangler lidt dynamic evt. flash. Jeg kan hjælpe med flash.
Avatar billede mjo Nybegynder
06. september 2006 - 12:17 #2
Godt..

Har tænkt meget over noget flash til hjemmeside, men kan ikke selv arbejde med flash..

kan du kontaktes ?
Avatar billede farhang Nybegynder
06. september 2006 - 13:23 #3
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. september 2006 - 09:30 #4
syntes at siden er ok godt på vej (lidt sv¿rt at vurdere uden indhold)
der er dog et par små-fejl:

den store pil (logo) er dårlig kvalitet/for hårdt komprimeret (det er synd da det er det f¸rste man ser, og jo den ville ikke tage skade af en lille subtil animation(flash)

i menuerne ser det ud som at pil og text ikke holder samme bund margin?
der virker som der hopper lidt rundt, ryk teksten 3-4 px op)

texten ved illustrationen i midten har fået en gang motion blur, det ser ikke godt ud
hvis der er for at illustrere at her kommer der en flash animation så er der ingen problemer

baren med log-in er sk¿v, centrer boxene eller lav kassen lavere

du kunne overveje at smide en baggrundsfarve (lys grå) i siderne omkring siden
(ikke sikker på at det virker men pr¸v det af :-)