Avatar billede bodekaer Nybegynder
06. september 2006 - 09:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.NET, ASP, PHP og Action Script programmører søges

Hej,

Vi søger freelancere indenfor følgende områder:

ASP
PHP
Flash - Action Script
ASP.NET
WinForms.NET

Har du erfaring indenfor et af ovenstående (eller flere) områder, og ønsker at deltage i udviklingen af spændende opgaver på freelance basis, så udfyld denne formular, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

http://www.sens8.dk/studie/

Med Venlig Hilsen,

Michael
Avatar billede jopsen Nybegynder
06. september 2006 - 11:35 #1
Hvilke typer studerende søger i???
Hvor lang tid skal man forvente at bruge på det?
Avatar billede bodekaer Nybegynder
06. september 2006 - 12:59 #2
Der vil være mange forskellige typer opgaver, og vi vil så vidt muligt tilpasse de enkelte opgaver til den tid du har til rådighed.

Skriv derfor gerne hvor mange timer om ugen du har tilgængelig.
Avatar billede bodekaer Nybegynder
18. august 2010 - 14:32 #3
lukker