Avatar billede cyberthug Nybegynder
03. september 2006 - 14:40 Der er 4 kommentarer

what is wrong?

hey min pc genstrter af sig selv hele tiden af sig selv, ikke midt i det hele men når man fx har genstartet, den kommer dertil hvor man ser skrivebordet og klik skærmen vliver blå med dennne besked. det er hvad jeg har skrevet ned

:
der er fundet fejl i pc'en
tekniske oplysninger
***stop:0x0000008e (0xc00000  1D, 0xf717feed, 0xf7c4ac2c,
0x00000000)

*** cmuda. sys-adress f717feed base at f70e1000, date
stamp 43a105d7

nå jeg har kørt spybot tgaet ram ud sat i igen og også skærmkort og tørt af for støv osv...
nogen gode råd??????
Avatar billede hmortensen Nybegynder
03. september 2006 - 15:06 #1
Har du prøvet med en RAM-klods af gangen (forudsat du har flere)?
Avatar billede gratis Nybegynder
03. september 2006 - 15:08 #2
"cmuda.sys" fejlen hænger sammen med "C-Media Audio Driver" prøv at opdatere/geninstaller driveren.http://www.file.net/process/cmuda.sys.html
Avatar billede cyberthug Nybegynder
03. september 2006 - 15:19 #3
jeg har to 512mb ram klodser, har ikke prøvet kun at køre med dne ene...

ATT:gratis kan jeg få dig til at finde den fil jeg skal bruge for jeg kan ikke lige gennemskue hvad jeg skal,,, hehe er vist ikke så rap til det der pc show
Avatar billede gratis Nybegynder
03. september 2006 - 15:42 #4
måske har du en cd der fulgte med pc'en, med diverse drivere på ? hvis ikke, skal vi kende lyd chippen's model nummer, du ka se her hvad der er at vælge imellem:
http://www.cmedia.com.tw/?q=en/driver  , du ka få oplysninger om dit lydkort ved at hente dette freeware program "Everst Home" http://www.majorgeeks.com/download4181.html