Avatar billede lbos Nybegynder
02. september 2006 - 15:16 Der er 3 kommentarer

lave et sikkerheds kopi i pc plus hjælp !

hej
Jeg sidder med det meget gamle men nemme program pc plus
er der nogle som ved om man kan lave om på drevet a til feks. c eller d når man laver sikkerhedskopi
Avatar billede falster Ekspert
04. september 2006 - 14:39 #1
Det mener jeg ikke, at du kan.

Men så vidt jeg husker fylder programmet ikke meget. Kan du ikke blot kopiere det hele? (Jeg mener også at huske at datafilerne ligger i samme mappe som programfilerne.)
Avatar billede falster Ekspert
04. september 2006 - 14:40 #2
Altså kopiere med almindelige Windowsfunktioner.
Avatar billede flexdata Nybegynder
06. september 2006 - 13:50 #3
Du er nød til at benytte dig af de standard rutiner for PCPlus, idet der chekkes for hvornår der er lavet sikkerhedskopi.
Du kan også bruge Windows funktioner, men der kan komem problemer med pcplus.