Avatar billede unsigned Nybegynder
01. september 2006 - 00:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kun svag lyd med Aten CS-64A switchbox

Jeg har købt og tilsluttet en switchbox. Den hedder "Aten CS-64A" eller "Petite 4-port KVM Switch". Den virker fint med skærm og mus og tastatur. Og jeg kan skifte mellem de maskiner, der er tilsluttet. Men lyden er ikke god. Selvom jeg skruer helt op for volumen på computeren, går lyden kun svagt igennem. Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ved det? Alle bidrag modtages med tak.
Avatar billede zenze Nybegynder
01. september 2006 - 15:12 #1
Undskyld jeg stiller spørgsmål i din tråd, - men kan du få trådløst keyboard og mus til at virke på den pågældende switch?
Avatar billede unsigned Nybegynder
01. september 2006 - 15:24 #2
Du må hjertens gerne stille spørgsmål. Jeg har keyboard og mus med ledning, så jeg bliver dig svar skyldig.