Avatar billede clausberg Nybegynder
31. august 2006 - 19:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Update script

Jeg har en side hvor jeg skal have mulighed for at update en mysql database... jeg kan ikke finde ud af det, og leder derfor efter et færdigt script jeg kan tage udgangspunkt i. Scriptet skal indeholde kunne kalde på eksisterende/gammel data og ved klik på "update" knappen" skal ens rettelser tilføjes databasen og erstatte gammel data.

Findes en sådanne script?
Avatar billede iss Novice
31. august 2006 - 19:21 #1
phpMyAdmin er da et udemærket eksempel.
Avatar billede clausberg Nybegynder
31. august 2006 - 19:25 #2
:-) ja... jeg kan godt se at jeg vist glemte at fortælle, at det af siden, der skal kunne rette/opdatere sine egne informationer.
Avatar billede iss Novice
31. august 2006 - 19:45 #3
Du kan nok ikke ændre andre end dine egne med phpMyAdmin, med mindre at din udbyders sikkerhed ikke er noget at skrive hjem om...

Og hvis du mener et brugersystem så kan du finde nok 500 af dem bare ved at søge her. Og hvis du tror du finder et script der lige passer til dit setup må jeg nok skuffe dig.
Avatar billede fcknet Nybegynder
01. september 2006 - 00:22 #4
iss: phpMyAdmin er nok lige avanceret nok, hvis man udelukkende vil se hvordan man laver et sådant script ;)
Avatar billede clausberg Nybegynder
03. september 2006 - 13:20 #5
jeg har løst problemet - så smid et svar
Avatar billede clausberg Nybegynder
07. september 2006 - 22:08 #6
jeg lukker