Avatar billede surfman Nybegynder
30. august 2006 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Script der tjekker browser og giver medelse.

Findes der et script hvor den tjekker browseren? også hvis det ikke er Microsoft browser så popper den op med en medelse. Med f.eks

Det ser ud til du ikke køre med microsoft browser, den side visses bedst i mircrosoft browser?
Avatar billede olebole Juniormester
30. august 2006 - 14:20 #1
<ole>

Hvorfor ikke bare lære at kode? Så vil din side se godt ud i de fleste browsere ... og det er ikke spor sværere  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede fangel Nybegynder
30. august 2006 - 14:21 #2
Det er ret nemt

1) Fix din side så den vises fint i alle browsere
2) ..
3) Profit!

---

Søg efter "detect browser version php" med Google og du finder vel over en mio. måde at gøre det på...

-fangel
Avatar billede surfman Nybegynder
31. august 2006 - 15:23 #3
Kan desvære ikke bruges. Lukker