Avatar billede withoutshorts Nybegynder
29. august 2006 - 09:08 Der er 4 kommentarer

Flash opgave - Integration til CMS

Har en flash opgave, hvor det meste af en hjemmeside skal laves i flash og der skal være integration til CMS system.
Avatar billede areon Nybegynder
29. august 2006 - 09:16 #1
Godmorgen WithoutShorts,

Jeg vil gerne afgive en pris på dit projekt. Mere informationer og kommunikation kan foregå pr. mail sorensen@orangeweb.dk eller på skype "thomassorensenbg" .

Lignende integrerede flash / CMS (php) Via XML / actionScript kan fremvises.

Ser frem til at høre fra dig
Thomas Sørensen
OrangeWeb Ltd - Sofia, Bulgaria
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 12:51 #2
Hej.

Vi beskæftiger os med alt fra små som store programmerings opgaver til avancerede Webløsninger etc. Vi kan stå for din flash opgave og dertil integration af CMS. Vi er meget interesseret i at modtage mere information omkring projektet pr. mail eller over Skype. På alle projekter er der altid tilknyttet en dansk projektleder som altid kan kontaktes.

Hvis dette har vækket din interesse, er du meget velkommen til at sende mig en mail eller kontakte mig over Skype med mere information

Med Venlig Hilsen

Morten Fromberg
fromberg@orangeweb.dk

Skype: blink0606
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 15:00 #3
Beklager indlæger som jeg kan se Hr. Sørensen allerede har besvaret. (Vist ikke helt vågen endnu, men det er jo fredag.)

God weekend. :)
Avatar billede stratokaster Novice
03. september 2006 - 12:25 #4
Hej,

Jeg kan tilbyde dig et komplet Flash Cms, hvor du kan:

Opdatere billeder hvor du selv kan resize og croppe billeder.

Opdatere galleri hvor den selv generer thumbnails.

Opdatere tekst og links.

Email form.

Mp3player.

Videoplayer.

Opdatere menu.

Opdatering via browseren.

Billeder/ Fotografering/redigering.

Tekst oversættelse til engelsk.

Musik/effekter til siden med copyright.

Oplæring af Cms.

Cms systemet er bygget op med Php, Xml og Actionscript. Prisen afhænger af hvor stor og kompliceret siden skal være.

Du er velkommen til at kontakte mig for flere informationer.

Med Venlig Hilsen
Thy

denga@ofir.dk