Avatar billede nbainfodk Nybegynder
25. august 2006 - 20:17 Der er 4 kommentarer

i123 - eller andet?

Jeg søger ny host til www.fcknyt.dk, da Unoeuro er blevet for ustabil - og anklager desuden mig for at være skyld deres servers nedbrud...

Jeg har kigget lidt på http://www.i123.dk/ - men hvad mener folk om det?

Jeg har googlet og søgt lidt her (men søgefunktion her på siden kunne godt optimeres), uden at blive vildt klogere..

Jeg søger først og fremmest en host der ikke er nede alt for ofte - og vil gerne betale op til 1000 årligt..

Hvis ikke i123 er godt nok - hvad kan folk så anbefale?

Der skal gerne være 50MB plads som minimum, fri antal emails, mysql db samt php.

Serveren skal kunne håndtere en god portion besøgende, uden at strejke.

Surftown og B-one er udelukket.
Avatar billede whee Nybegynder
25. august 2006 - 20:23 #1
.. Skyld i deres servers nedbrud?
Hvorfor dog det?
Du kan eventuelt prøve www.elitehost.dk - www.wannafind.dk - www.scannet.dk
Lidt dyrere men bedre
Avatar billede whee Nybegynder
25. august 2006 - 20:23 #2
Kender ikke til www.i123.dk men det ser ok ud.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
25. august 2006 - 21:02 #3
www.gigahost.dk er også ok
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. august 2006 - 17:25 #4
Jeg har selv en del domæner og har prøvet en del udbyderer. Jeg kan varmt anbefale www.intergate.dk (i den billigere ende) eller www.unitspeed.dk (lidt dyre men gode løsninger og service mv).