Avatar billede natrix Nybegynder
20. august 2006 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filmappe på skrivebord

Hej eksperter
Når jeg åbner Windows XP kører det udmærket, undtagen til sidst, hvor en filmappe fra Programmer lægger sig på skrivebordet.
Jeg kan ikke fjerne den. Har det noget med opstartsprocessen at gøre eller noget helt andet??

Mvh.

Ole
Avatar billede gratis Nybegynder
20. august 2006 - 23:06 #1
prøv at se om du ka få øje på den med msconfig: http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/msconfig.htm
Avatar billede natrix Nybegynder
21. august 2006 - 01:27 #2
Hej gratis

Det ser ud til at virke med msconfig.
Kom til at deaktivere for meget første gang, men jeg tror det virker nu.
Ellers spørger jeg igen.
Mvh Ole

P.S
Hvordan tildeler jeg points?
Avatar billede gratis Nybegynder
21. august 2006 - 02:54 #3
Hej natrix, herligt du ku klare det med msconfig ;) Ser lige du er ny på Eksperten, så Velkommen til :) måden at gi point på ka du se her: http://www.expfaq.dk/?id=3#behandling_af_svar

da jeg ikke samler på point, snupper du dem selv, du gør sådan her:

du lægger selv et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter :)