Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 16:45 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

unpack FLT files..

hvordan udpakker jeg flt filer. win rar og winace kan ikke finde filen. så er lidt på røven.
filer har følgene navn : flt-sum1.001 flt-sum1.002 osv.
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 17:03 #1
Det er sikkert en fejl i filerne, prøv at downloade fra en anden site og prøv med Winrar igen.

Se http://wavetown.net/forums/showthread.php?mode=hybrid&t=43668
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 17:08 #2
hmm okay tror nu ikke der er en fejl i dem men kan godt være.
har allerede været inde og læse det site du viser mig.
altså winrar eller winace kan ikke engang se filerne som pakkede filer.
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 17:20 #3
Når du åbner mappen så prøv nederst at vælge alle filtyper. Står under filnavnet
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 17:22 #4
Hvad sker der hvis du højreklikker på filen du vil have pakket ud, kommer der ikke en mulighed for "extract to here" eller ligende
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 17:36 #5
nej slet ikke. den kan ik se filen som en pakkede fil.
har også prøvet og omdøbe fil 1 til r01 men er ikke sikker på om den så skal hedde r01.rar for den "laver" filen til en rar fil. hvis du forstår hvad jeg mener?
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 17:50 #6
Grunden til at den er en RAR fil er vel fordi du bruger WinRAR som standard pakke program.

Men hvor fysisk ligger de flt filer sti /mappe ?
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 18:11 #7
jeg siger jo den IKKE er en rar fil men har prøvet og omdøbe den for at få den til og lave den til en rar fil men det hjalp heller ikke.
hvis bare det var rarfiler havde det ik været noget problem
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 18:12 #8
de ligger E:/nymappe/nymappe/nymappe

ny mappe = forskellige destinationer.
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 18:33 #9
Hvis du går ind i E:/nymappe/nymappe/nymappe kan du se filerne.

Hvis ikke skal du vælge vis alle filtyper.

Højreklik på den første fil. Hvad sker der så ?
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 18:41 #10
jeg kan sagtens se filerne kan bare ikke pakke dem ud.
hvis jeg højre klikker kommer den menu frem hvor du kan vælge og åbne filer osv. og der er ikke en som hedder ecxtract here osv. som der normalt står
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 18:42 #11
og der ligger ingen skjulte filer
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 19:13 #12
Prøv at vælg åben med og vælg Winrar til at åbne filen med
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 19:30 #13
det vil jeg ikke få noget ud af da det jo er en masse filer som gerne skulle blive til en fil når jeg udpakker dem
men kan da godt prøve
Avatar billede mcquade Nybegynder
19. august 2006 - 19:33 #14
okay det virkede . troede bare ikke man kunne udpakke flere filer inde i programmet. tak for hjælpen
Avatar billede jacla Nybegynder
19. august 2006 - 19:48 #15
Godt og velbekomme c",)