Avatar billede oesterballe Nybegynder
18. august 2006 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

program til måle af trådløs signalstyrke

Findes der et godt program til at måle trådløs signal styrke fra et AP som også har en form for log funktion og kan måle flere signaler?
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
18. august 2006 - 22:33 #1
kismet, netstumpler.

En af de bedste måder at tjekke dækningen er at bruge iperf - det er godt nok ikke et værktøj til trådløse netværk, men den er god til at teste båndbredde, og det giver en bedrer ide om hvordan netværket kører på det pågældende sted.

/Klaus
Avatar billede deo112 Nybegynder
18. august 2006 - 22:34 #2
Prøv netstumbler bruger selv den meget, hvis jeg har problemer med et wireless netværk.

Kan download`s via dette link.
http://www.netstumbler.com/downloads/

mvh
Dennis
Avatar billede oesterballe Nybegynder
19. august 2006 - 19:52 #3
Tak Dennis

Det var præcis sådan et program jeg havde brug for

Mvh
Peter
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
20. august 2006 - 02:56 #4
Hey hvad med mig?
Avatar billede oesterballe Nybegynder
20. august 2006 - 20:07 #5
Sorry Klaus

jeg glemte helt at takke dig også, var lige hurtig nok der. Du var jo sådan set først med din besvarelse. Kan jeg gi dig points på nogen måde?

Mvh
Peter
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
20. august 2006 - 22:33 #6
Det er ok, jeg kan godt undvære :-)