Avatar billede mgrhansen Nybegynder
17. august 2006 - 15:10 Der er 4 kommentarer

Dygtig PHP & MySQL koder til Stort Projekt

Projekt: HeXtra

Selve Opgaven:
Projektet er rimelig stort og har store relervans indenfor Auktioner og Web-Salg.
Til projektet har vi en tilknyttet SMS gateway samt server til test af siden.

Vi søger:
Vi søger en programmør der arbejder i enten PHP eller PHP3.
Vi søger en programmør der har kendskab til at indsætte funktioner som fx. Paypal, som en aktiv del af siden.
Vi har selv en programmør, som sidder til backup hvis noget går helt galt (Han er primært på en anden opgave.) Så du kan få hjælp hvis det skulle blive nødvendigt, hvilket vi selvfølgelig ikke regner med.

Vi søger en person på minimum 18 år.
Man skal være inforstået med at aftalen er kontrakt bundet.
Som sikkerhed for begge parter i aftalen.
Du skal være åben og samarbejdsvillig, så du virker som mere end bare programmør men som en del af Teamet bag siden.
Du kan forvente af os:
Er opgaven lige dig, og vælger vi at bruge dig.
Så vil du blive medejer af HeXtra projektet.
Du vil eje 20% af siden, der vil være en intern kontrakt på det punkt som er til fordel for begge parter.
Du vil jo indgå som en del i det store projekt og kunne se dit arbejde blive brugt af mange brugere, og ikke mindst vil du derfor også på sigt kunne få mange hyggelige og sjove stunder ud af det.

Slutinformationer:
Du er 100% velkommen til at kontakte os, dog kræver vi du er seriøs når du tager kontakten samt at du har nok erfaring til at kunne klare opgaven. Istedet for vi skal spilde hinandens tid.

Vi håber på at høre fra dig.

Mange Hilsner
Mathias Hansen
Delejer & Projektleder
Owuh Webdesigns
Avatar billede areon Nybegynder
17. august 2006 - 15:28 #1
Vi ville kunne assistere med en eller flere ressourcer til udviklingen af dit webprojekt. Såfremt det måtte have din interesse kan du kontakte mig på sorensen@orangeweb.dk

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede mgrhansen Nybegynder
21. august 2006 - 00:10 #2
Areon jeg har forsøgt at skrive til email: sorensen@orangeweb.dk den 18. August klokken 03.11 men fik fejl.

Mathias
Avatar billede moesgaards_dk Nybegynder
24. august 2006 - 16:36 #3
jeg arbejder i php og emd Mysql som backend og implementer java hvor der er brug for det

kontakt mig på morten at moesgaards.dk hvis du vil kunne bruge mig.

MVH
morten moesgaard
www.moesgaards.dk
Avatar billede areon Nybegynder
24. august 2006 - 18:27 #4
den skulle skam virke.. (modtager min mail der..) forsøg at kontakt mig på skype, såfremt du bruger dette: thomassorensenbg
min mail er sorensen@orangeweb.dk

ser frem til at høre fra dig.
Thomas Sørensen